poniedziałek, 13 października 2008

Energooszczędność według ARCHON+

W przededniu zbliżających się świadectw energetycznych, przed podjęciem decyzji o budowie domu, warto rozważyć zakup energooszczędnego projektu.

- Dom energooszczędny to taki, którego zapotrzebowanie na energię jest zmniejszone na skutek ograniczenia strat ciepła. Podczas wyboru projektu domu warto zwrócić uwagę na to, ile będzie kosztowała jego późniejsza eksploatacja. Szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na koszty związane z ogrzewaniem budynku. Pragniemy zachęcić Państwa do zastosowania rozwiązań projektowych, dzięki którym zwiększymy energooszczędność swojego domu - mówi Monika Lisowska-Łętocha, Kierownik Pracowni Architektonicznej w Biurze Projektów ARCHON+.

O jakich rozwiązaniach projektowych mowa? Przeczytacie w artykule pt. ARCHON+ i jego sposoby na energooszczędność.

6 komentarzy:

Mateusz Domański pisze...

Energooszczędność dziś jest bardzo popularna i wcale mnie to nie dziwi. Jest wiele zalet takich zachowań,a jednym z nich jest przede wszystkim niższy rachunek za prąd. Osobiście całkiem niedawno zmieniłem także dostawcę energii na https://poprostuenergia.pl/ i muszę przyznać, że już widzę niższą cenę w rachunkach za prąd.

Anonimowy pisze...

Ogólnie ja jestem przekonany, że w dzisiejszych czasach bardzo ważnym jest również to aby inwestować w odnawialne źródła energii. Właśnie dlatego ja mocno zainteresowałem się instalacjami fotowoltaicznymi. Fajnie o samej fotowoltaice napisano w https://kb.pl/porady/instalacja-fotowoltaiczna-dla-domu-_wp20/ i jestem przekonany, że warto jest ją mieć kiedy mamy warunki montażu.

Natalia Zimniewicz pisze...

Osobiście jestem zdania, że jest na pewno kilak ciekawych sposobów na to, abyśmy mogli bez problemów wpłynąć na wysokość naszych rachunków za prąd elektryczny. Dlatego każdy z nas powinien na pewno przeczytać wpis na stronie https://mojekatowice.pl/is,porady-doswiadczonego-elektryka-jak-zmniejszyc-rachunki-za-prad,270925,889178.html gdyż tam napisano to w jaki sposób możemy te rachunki obniżyć.

Dagmara Fafińska pisze...

Kiedy chodzi o wszelkiej maści prace związane z elektrycznością to przede wszystkim dobrze jest wiedzieć kogo wzywać do takich zadań. Sama zawsze kontaktuję się z elektrykiem http://anluks.pl/ i to jest bardzo dobre rozwiązanie.

Przemysław Tolewski pisze...

Tak naprawdę to gdy chodzi o prą to ja również jestem zdania, że w takich momentach dobrze jest wiedzieć komu zlecać wszelkiego rodzaju prace. Na pewno fajnie jest skontaktować się z firmą https://elektryk-wroclaw.pl/pogotowie-elektryczne/ ponieważ pogotowie elektryczne zawsze szybko się zjawia.

Izabella Nowotka pisze...

Czy wiesz, że nieprawidłowo wykonana instalacja elektryczna może być nie tylko niefunkcjonalna, ale przede wszystkim niebezpieczna? Dlatego tak ważne jest, aby powierzyć jej wykonanie specjalistom. Na https://elektryklodz.pl/ znajdziesz ofertę profesjonalnych usług elektrycznych. Elektrycy z tej firmy to prawdziwi fachowcy, którzy swoją pracę traktują z pasją i zaangażowaniem. Bez względu na to, czy potrzebujesz pomocy przy małym remoncie, czy planujesz kompleksową instalację elektryczną w nowym domu - możesz na nich polegać.