środa, 21 lipca 2010

Świerze powietrze bez otwierania okien

Czy to możliwe? Jak zaradzić docieplonym od zewnątrz mieszkaniom w blokach z wymienionymi oknami, gdzie praktycznie nie ma żadnej wentylacji, a dopływ świeżego powietrza jest mocno ograniczony? Specjaliści marki Purmo opracowali metodę dostarczania ciepłego, przefiltrowanego powietrza do wnętrza budynku, bez otwierania okien. Zestaw wentylacyjny Purmo Air pozwala na jednoczesne zapewnienie użytkownikom optymalnej temperatury w pomieszczeniu, jak i dostarczenie do niego świeżego i oczyszczonego powietrza zewnętrznego. System wentylacyjny składa się z:
• grzejnika płytowego Purmo z ożebrowaniem konwekcyjnym – mogą to być zarówno grzejniki typu C, mające podłączenie z boku, jak i grzejniki Purmo typu V, podłączane uniwersalnie (np. od dołu);
• kanał wentylacyjny poprowadzony na zewnątrz budynku o średnicy ok. 10 cm, przez który świeże powietrze dostaje pod grzejnik;
• zestaw wentylacyjny Purmo Air składający się z wytrzymałej obudowy i filtra klasy F9, przez który oczyszczone powietrze kierowane jest na elementy konwekcyjne grzejnika, gdzie zostaje podgrzane do żądanej temperatury. Typy przystawki: typ PA11 dla grzejników jednopłytowych, typ PA22 dla grzejników dwu- i trzypłytowych;
• dowolne urządzenie wywiewne - wentylator łazienkowy lub kuchenny wspomagający cyrkulację powietrza w mieszkaniu.
Więcej o tym systemie przeczytacie tutaj.

2 komentarze:

Adam Morwski pisze...

Faktycznie jeśli chcemy mieć świeże powietrze w domu czy w biurze to musimy załatwić sobie dość dobry wentylator. Dlatego ja zamówiłem sobie wentylator biurkowy https://interblue.pl/wentylatory-biurkowe-i-podlogowe,c,161 który od kiedy do mnie przyszedł to studzi atmosferę w pokoju.

Karolina Zarębska pisze...

W takim wypadku na pewno najlepszym rozwiązaniem jest używanie oczyszczacza powierza, który nam takie świeże i zdrowe powietrze dostarczy. Ja mam takie urządzenie od firmy zdrovi.pl i jestem przekonana, że to był najlepszy wybór jakiego mogłam dokonać.