poniedziałek, 22 marca 2010

Badanie o przyszłości rynku budowlanego

Marka YTONG jest obecna na polskim rynku już od 15 lat. Dokładnie 21 marca 1995, w Ostrołęce, została podpisana umowa założycielska spółki YTONG Ostrołęka. Od tego czasu YTONG stał się synonimem innowacyjnych, wysokiej jakości, markowych materiałów budowlanych – bloczków z betonu komórkowego. Dziś jednoznacznie kojarzy się również z energooszczędnością i ekologią.

Kolejną wiosnę budowlaną YTONG inauguruje stroną www.15latytong.pl zawierającą informacje na temat inicjatyw przygotowanych dla polskich klientów i fanów marki.

Xella Polska rozpoczęła właśnie badanie „YTONG: Dom 2020”. Badanie „YTONG: Dom 2020” kierowane jest do studentów kierunków technicznych związanych z architekturą i budownictwem. Badanie ma na celu poznanie ich opinii na tematy związane z przyszłością branży budowlanej oraz pokazanie nadchodzących trendów.

Kierujemy nasze badanie do ludzi młodych, ponieważ za 10 lat to właśnie oni będą aktywnie kreować rzeczywistość rynku budowlanego w Polsce. – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska. Chcemy poznać opinie i oczekiwania nie tylko architektów, czy konstruktorów budynków przyszłości, ale także przyszłych inwestorów, którzy będą budować dom dla siebie. – dodaje Monika Mychlewicz.

Preferowane miejsce zamieszkania, trendy w budownictwie, czynniki mające wpływ na rynek budowlany, innowacyjny produkt roku 2020 – odpowiedzi na te i na inne pytania poznamy już w maju. Badanie, zlecone przez markę YTONG, jest realizowane we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS OBOP. Badaniu „YTONG: Dom 2020” patronują portal studencki Polibuda.info (www.polibuda.info) oraz portal branżowy Wydział Architektury (www.w-a.pl).

Aby wziąć udział w badaniu wystarczy kliknąć tutaj. Co siódmy ankietowany otrzyma ciekawy gadżet związany z marką YTONG. Osoby, które udzielą najciekawszej odpowiedzi w dwóch pytaniach otwartych mają szansę na coś lepszego. Szczegóły tutaj.

Brak komentarzy: