wtorek, 10 sierpnia 2010

Ceny mieszkań na rynku wtórnym

No właśnie, dzisiaj sprawdzamy ceny mieszkań w Warszawie na rynku wtórnym. Przeglądając oferty wielu portali wybraliśmy jedną – co tu dużo mówić, spodobała nam się zielona kanapa w salonie :)

56,6 m2 na Wawrze, na zielonym i cichym osiedlu Borki kosztuje 479 tys. zł – oczywiście cena jest do negocjacji. Jak piszą właściciele, bo oferta sprzedaży mieszkania jest bezpośrednia, mieszkanie jest o podwyższonym standardzie, zaprojektowane przez architekta. M3 składa się z salonu z kominkiem, kuchni otwartej na salon i przedpokój, dużej sypialni, widnej łazienki , garderoby, wygodnego przedpokoju, tarasu przy salonie z wyjściem na prywatny ogród. Do sypialni, łazienki i garderoby – drewniane drzwi wewnętrzne wykonane na zamówienie, dopasowane do drzwi w szafach wnękowych w sypialni oraz przedpokoju. Okna sypialni wychodzą na północny-zachód, a salonu i kuchni na południowy-zachód. Na podłodze w salonie parkiet egzotyczny – merbau, w sypialni deska podłogowa, a w kuchni, przedpokoju i łazience terakota.


Kuchnia w pełni wyposażona - szafki kuchenne oraz sprzęt AGD w zabudowie (lodówka, zamrażarka - Gorenje, zmywarka - Gorenje, płyta - Elextrolux, piekarnik - Elektrolux, okap - Teka). Praktyczna garderoba wyposażona w półki na buty oraz wieszaki na ubrania. Dodatkowo 2 pojemne szafy wnękowe w przedpokoju i sypialni. Osiedle kameralnych domów czterorodzinnych w niskiej zabudowie (parter/piętro), na którym znajduje się to mieszkanie, położone jest w cichej i zielonej okolicy Wawra, z dobrym dojazdem do centrum 20 minut. W bezpośredniej bliskości sklepy, szkoła i przedszkola. Osiedle zarządzane jest przez wspólnotę mieszkaniową, co gwarantuje wysoki poziom obsługi (ochrona, sprzątanie, odśnieżanie, pielęgnacja terenów zielonych, a także prywatnych części ogrodowych). Dostęp do wszystkich mediów. Na terenie osiedla w pełni urządzone są place zabaw dla dzieci, a także boisko do gry w siatkówkę.
Tak więc za metr cena wynosi 8.400 zł. Czy to dużo czy mało? Wszystko zależy od kupującego! Jeżeli Wam się podoba to dzwońcie: 504 222 441.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Już sprzedane :)

Janek pisze...

Mieszkania z rynku wtórnego są bardzo popularne i ja w sumie sam takie także kupowałem. Zgłosiłem się do firmy https://highlevelestate.pl która znalazła odpowiedni apartament według moich wytycznych. Bardzo dobra współpraca to podstawa w tego typu zleceniach.

skup mieszkań pisze...

W takim wypadku bardzo dużo zależy od tego w jakim mieście znajduje się mieszkanie, jaki ma metraż, osiedle, piętro i wiele innych czynników. Ciężko jest jednoznacznie powiedzieć jaka może być cena za takie mieszkania i najlepiej jest je wyceniać poprzez profesjonalne biura nieruchomości.

Przemysław Tolewski pisze...

Wiele zależy od tego jaka to jest miejscowość, lokalizacji i sąsiedztwo. Więc ceny mieszkań czy to mówimy o rynku wtórnym czy pierwotnym cały czas się różnią. Ja kupowałem mieszkanie nowe budowane przez https://www.eurostyl.com.pl/ i jestem przekonany, że to był jak najlepszy wybór jakiego mogłem dokonać.

Dominika Starańska pisze...

Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

Marta Wiśniewska pisze...

Ja także miałam mały dylemat ale w końcu zdecydowałam się na kupno mieszkania do remontu. Tym bardziej, że wiem, iż firma https://www.wawerbud.pl/ przeprowadza remonty na naprawdę najwyższym poziomie.

JSJ pisze...

Ja się w ogóle zastanawiam nad tym, jakie mieszkanie najlepiej kupić. Nie mam pojęcia, czym najlepiej sugerować się przy zakupie mieszkania deweloperskiego. Czy możecie mi coś doradzić? Czy dobrym wyborem będzie galadom: https://galadom.pl/ ?