sobota, 7 lutego 2009

Promocja energooszczędności

To, że klimat cały czas się ociepla jest faktem. W ostatnim miesiącu zeszłego roku w Belgii trwała kampania społeczna pt. The eart is heating up wzywająca do energooszczędności. Plakaty i reklamy prasowe pokazywały niedźwiedzia polarnego (gatunek zagrożony całkowitym wyginięciem w przypadku dalszego ocieplania się klimatu), który obdarty ze skóry wędruje po topniejącej śnieżnej krainie. Kampanię prowadziła belgijska organizacja Friends of the Earth, która chce zaostrzenia prawa dotyczącego przeciwdziałania zmianom klimatycznym i ochronie środowiska.






A co się dzieje w tej sprawie na naszym, polskim podwórku? Po szczycie COP14 w Poznaniu zapadła cisza w tym temacie. Jedynie ostatnio resort gospodarki wpadł na pomysł rozdania 54,5 tys. świetlówek. Komu, po co i dlaczego – o tym przeczytacie tutaj.

Brak komentarzy: