piątek, 9 stycznia 2009

Ceny surowców i paliw do ogrzewania domu

Początek roku to tradycyjnie czas podwyżek cen energii. Tym razem te podwyżki dokonały się z końcem ubiegłego roku. Ale to nie koniec zmian – od lutego droższy będzie prąd, a od kwietnia będą nowe stawki za gaz (chyba, że w związku z gazowym konfliktem na linii Rosja-Ukraina coś się zmieni wcześniej). Podrożeć ma również węgiel. Jak kształtują się ceny za olej opałowy? Aktualny przegląd cen za surowce znajdziecie w artykule pt. Ceny surowców i paliw w grudniu 2008.

2 komentarze:

Wojciech Roszkowski pisze...

Ja u siebie od zawsze w domu mam piecyk gazowy i jestem zdania, że jest to najbardziej optymalne rozwiązanie. Tym bardziej jeśli jeszcze zmieniłem dostawcę na https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-domu/ więc na dobrą sprawę płacę o wiele niższe rachunki niż było to ostatnim czasem.

Dagmara Fafińska pisze...

Jest to zmienna kwestia i ja jeszcze chcę powiedzieć, iż całkiem ważną sprawą jest to aby zdawać sobie sprawę z tego, że regularnie trzeba wykonywać przeglądy kominiarskie. Oczywiście ja stawiam na kominiarza https://kominiarz.warszawa.pl/ co do którego mam pełne zaufanie.