![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNtR-ufXdk1tZf8GDSfaA1b3Kt1Sg67PFS0DYgpLcYkc91x8I_g1p6UXjd3vWOIohrI8wV5rSq9BDjCmoOhYlFl31kuW1Gz_1f_sUQBRY-Aq1-EBzLfd1gIyX0Ia2lxwtq6z2QL5LLkJKS/s320/Stolbud-W%C5%82osczowa-outdoor.jpg)
Polski producent stolarki okiennej i drzwiowej rozpoczyna właśnie kampanię reklamową. Jej hasłem jest „Drewniane okna Capital. Z widokiem na oszczędność.” Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Jak podaje producent, okna Capital charakteryzują się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K. Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną okien Stolbudu jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K. Warto zajrzeć na stronę www.stolbud.pl gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz